KUP KARNET ONLINE I PRZETESTUJ W WERSJI NA TELEFON
05 lutego 2024
Mobilny bilet, na czym to polega?
Już teraz, dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu wprowadzonemu przez SKIDATA, masz możliwość przejścia za pomocą telefonu przez bramkę, bez konieczności posiadania karty KEYCARD lub papierowego biletu. Wystarczy sam telefon, z uruchomioną i odpowiednio skonfigurowaną aplikacją, abyś mógł korzystać z atrakcji w ośrodku.
Co potrzebujesz, aby korzystać z tej technologii?
Technologia Mobile Flow, umożliwiająca przejście za pomocą telefonu wymaga:
• odpowiedniej bramki dostępowej, wyposażonej w dodatkowy moduł Bluetooth do komunikacji z aplikacją na telefonie klienta – bez tego modułu, przejście przez bramkę nie będzie możliwe (bramki są specjalnie oznaczone na stoku).
• telefonu z systemem Android lub iOS posiadającego:
◦ zainstalowaną i uruchomioną aplikację „key2ski” w najnowszej wersji,
◦ włączoną funkcję Bluetooth,
◦ włączone usługi lokalizacji oraz dokładnej lokalizacji,
◦ sprawny aparat (potrzebny w przypadku skanowania kodu biletu),
◦ dostęp do Internetu (wymagany tylko na czas aktywacji biletu).
Jakie modele smartfonów obsługują mobilny bilet?
Obsługiwane są telefony z system iOS (Apple iPhone modele 6s/6s plus i nowsze) oraz systemem Android (wersja 8 i wyższa). Niestety na obecną chwilę telefony Huawei, Oppo, Xiaomi, nie obsługują aplikacji “key2ski”. Ze względu na mnogość dostępnych telefonów na rynku, nie wszystkie modele zostały przetestowane - dlatego ważne jest, aby przed zakupem skipassu zainstalować i przetestować tę aplikację na swoim urządzeniu. Jeżeli nie możesz znaleźć aplikacji „key2ski” w sklepie z aplikacjami na swoim smartfonie, może to oznaczać, że Twój smartfon nie obsługuje tej aplikacji.
Jakie stacje obsługują mobilny bilet?
Mobilny bilet obsługiwany jest tylko na wybranych stacjach narciarskich:
• Ośrodek Narciarski Kotelnica Białczańska,
• Ośrodek Narciarski JurgówSki,
• Stacja Narciarska SkiSuche,
• Stacja Narciarska Kaniówka,
• Stacja Narciarska Horników Wierch,
• Ośrodek narciarski Bania Ski.
Aby wejść na stok , trzeba wejść tylko poprzez oznaczone bramki.
Co zrobić, jeżeli kupiłem mobilny bilet, a nie działa na moim smartfonie lub występuje inny problem?
Nowe technologie mają to do siebie, że w trakcie procesu ich wdrażania, czasem mogą wystąpić niedogodności.
Dlatego jeżeli wystąpił jakiś problem, prosimy o jego zgłoszenie do biura obsługi klienta, postaramy się znaleźć szybko rozwiązanie. Zawsze możesz wymienić mobilny bilet na tradycyjny w kasie ośrodka, jeżeli nie jesteś zadowolony z jego działania. Zostanie pobrana wtedy kaucja za wydanie karty KEYCARD, na której zostanie zapisany bilet, odzyskasz ją przy zwrocie karty.
Na koniec.
Pamiętajmy - rozpoczynamy dopiero przygodę z mobilnym karnet, zatem mogą występować błędy, wolniejszy czas przejścia przez bramki.
I najważniejsze - SzusujeMy !!