Wdrożenie cyfrowego systemu obsługi klientów, zarządzania danymi i informacjami w Spółce Tatry Super Ski

realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój oś priorytetowa 6 Zwiększenie potencjału przedsiębiorstw i przygotowanie do cyfrowej transformacji w kontekście pandemii COVID-19 działanie 6.2 Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji - Bony na cyfryzację

pt. „Wdrożenie cyfrowego systemu obsługi klientów, zarządzania danymi i informacjami w Spółce Tatry Super Ski”

Cel projektu:

Głównym celem projektu jest wzmocnienie konkurencyjności poprzez zakup licencji na gotowe oprogramowania oraz środków trwałych optymalizujących obszary sprzedaży karnetów, sprzedaży ofert partnerów dotyczących szkół narciarskich, wypożyczalni, gastronomii i noclegów. Projekt będzie realizowany w związku z koniecznością dokonania zmian sposobu funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności pandemii COVID- 19 oraz wzmocnienia odporności na wypadek kolejnych podobnych kryzysów wywołanych stanem epidemii.

Planowane efekty:

Realizowany projekt  wpłynie znacząco na wzmocnienie aktywności gospodarczej i konkurencyjności przedsiębiorstwa poprzez:

  • usprawnienie działania przedsiębiorstwa w zakresie świadczenia usług oraz zarządzania,
  • zwiększenie atrakcyjności usług świadczonych przez firmę,
  • poszerzenia zakresu działalności i prezentacji zintegrowanej oferty partnerów zrzeszonych w projekcie Tatry Super Ski,
  • zwiększenia ilości klientów

Termin realizacji: 01.09.2022 - 30.04.2023
Wartość projektu: 295 740,78 zł
Kwota dofinansowania: 251 379,64 zł

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19